Copy..paste

Posted by Maya.and... | Labels: | Posted On vineri, 28 august 2009 at 03:14

Acesta este un "articol" care nu are nimic de-a face cu ce incerc eu sa fac eu aici(in cazul in care v-ati prins ce incerc eu sa fac aici, daca nu...o sa fac un articol separat, la cerere doar..).
E vorba de ce observ ..odata cu venirea verii...ce observ la oamenii din jurul meu, in special la femei...
Deci(incep cu o concluzie :) ), m-am saturat ..daca merg prin centrul Brasovului(nu e o chestiune locala, e nationala...), ce observ....toate femeile sunt vopsite brunete,negru ca abanosu`.S-or fi crezand toate niste mici Alba ca Zapada, dar Alba ca Zapada s-a modernizat...bronz artificial, parul intins, bijuterii ostentative si imbracata in alb(hainele de firma..it's a MUST) ca sa-i scoata bronzul in evidenta....cautand pe Printul din poveste sa vina sa o "salveze" cu un Mercedes, BMW...si toate jucariile astea nemtesti.
Daca te uiti si pe site-ul www.pitzipoanca.ro ...vezi copii(copy) de fete/femei brunete care mai de care mai languroase, mai "sexy"...
Unde e individualitatea, personalitatea acestor femei??!?!?!?
Incep sa cred ca daca vad o femeie...le-am vazut pe toate....

Nu am nimic cu brunetele si cu nici cu o forma de culoare :)), nu's o rasista a culorii. Din punctul meu de vedere, cele mai frumoasa femei sunt Anjelina Jolie, Megan Fox, Natalie Portman, Charlize Theron si dupa cum se observa, pe primele locuri sunt brunete....am ceva cu copiile astea care umbla pe strada cu nasul pe sus de parca ar fi unice....Hmm...ce se mai inseala, in spatele lor vine top, top pe tocuri inca una la fel ca ele...

Ce se intampla cu voi??!?! Incercati atat de mult sa fiti trendy...fashioniste...incat ati uitat ce va individualizeaza..ce va face unice.....

Gata, mi-am spus oful....


Comments:

There are 0 comments for Copy..paste