Jurnal de bord...Transfagarasan

Posted by Maya.and... | Labels: , , , | Posted On luni, 24 august 2009 at 06:24




Uimitor...asa incep articolul asta :).
Am ramas inmarmurita de frumusetea acestui loc....ce-a putut sa construiasca Ceausescu si mai ales pe unde!!....Nu sunt fan Ceausescu, dar n-am cum sa contest frumusetea constructiilor si amenajarilor realizate in perioada lui.
Prima oprire a fost la Balea Cascada, un drum de vreo 40-60 de minute...partea de final fiind un pic mai dificila. Ce m-a distrat la un moment dat a fost o domnisoara pe tocuri de 5 cm care ne intreaba daca mai e mult pana la cascada in timp ce picioarele ii tremurau..Hmmm.....Unde credea ca merge?!?!?!? Credea ca Transfagarasanul e un mic oras?!?!
Din cauza ca noi am fost foare "inspirati" am plecat fara apa..asa ca am baut apa din cascada(nu recomand la nimeni, dar eram moarta de sete) si ...am mai luat si o tranta :)))....Copii..nu topaiti pe stancile de langa cascada!! :)))


Urmatoarea oprire importanta Balea Lac.
Pana am ajuns in primul sat s-a facut ora 21:00 si cazare nu gaseam nicaieri, peste tot era full, incepusem sa ne panicam un pic...dar intr-un final am gasit si la preturi foarte joase, dar bineinteles, a fost la particular.

A doua zi am plecat din sat, nici acum nu stiu cum se chema satul, dar ca observatie, cam toate satele in zona incep cu "C".
Ne-am oprit la Curtea de Arges, la manastire..


Mai departe..am ales sa ne intoarcem tot pe partea Sibiului, drumul era mmuult mai bun.
Barajul Vidraru...am vrut sa filmez si pe un tip care facea bunjee jumping, dar cand am dat Play, a filmat 2 secunde si apoi..Memory full! Damn it!!! Si el cobora...cobora....si eu nu mai aveam memorie si aparatul celalalt nu-l gaseam(greu mai imi gasesc ceva in geanta, cu tot cu compartimente).
Pana cand am ajuns inapoi la Balea Lac...a venit ploaia.....si ce ploaie..si ce ceata...Mai naspa pentru un prieten care venise cu motorul...si pana la Brasov..cred ca a prins 20 de minute fara ploaie :(.


Imi pare rau ca nu am un aparat foto semiprofesionist, poate reuseam sa fac poze mai clare....ma simteam ca in filmul "The mist"..numai ceata in jurul nostru....
In final, ce pot zice, mai vreau sa merg si la anul, nu am apucat sa urc la Cetatea Poenari, nu am fost la Curtea Domneasca si mai sunt si alte locuri de vizitat in zona...

Comments:

There are 0 comments for Jurnal de bord...Transfagarasan