Litoralul romanesc

Posted by Maya.and... | Labels: | Posted On marți, 11 august 2009 at 05:34


La mare..la mare inghesuiala, ca sa-l citez pe un prieten, Florin stie :D.
Inca un an in care ma duc in Costinesti....inca un an in care am stat 3-4 zile la plaja printre gunoaie, tipete de copii, galagie cat cuprinde, fite, manele....
Nu pot zice ca e o mare diferenta fata de restul statiunilor, in afara de cateva "statiuni" le-am vazut pe toate. Poate la Corbu, in Navodari..e altfel..dar in Costineti, 2 Mai, Neptun, Olimp, Mamaia, Vama Veche...mi se pare acelasi lucru, mai mult sau mai putin.
Anul acesta am stat doar o noapte in Costinesti si restul in Constanta...wow, ce drumuri proaste au...si semaforizarea ...de tot raha___.
Asa, acum...dupa ce ca am platit taxa de la podul Navodari la dus si la intors, a trebuit sa mai platim si ca intram in Mamaia in fiecare zi o taxa, aia pentru ce mai era?!?!
Taxe peste tot,indicatoare rutiere ..nu's, bisnitari peste tot...sunt chiar scarbita de litoralul romanesc....nisip plin de chistocuri , de pahare de bere, de ambalaje..de tot ce va puteti imagina. A..sa nu uit...si salvamari cu burta :))).
Sa nu mai zic de scoruri..ma abtin...chiar ma abtin, in afara de mancare unde preturile mi s-au parut rezonabile...
Dar sa pun si cateva poze..adunate de-a lungul anilor, vreo schimbare nu am vazut pana acum in nici o statiunie, in afara de alte hoteluri, alte pensiuni, cluburi, etc.



Nu prea mai am ce zice...si ca sa nu fie de rau la adresa litoralului nostru...
Exista potential, dar ...degeaba...pentru ca nu e valorificat, nu este pus in evidenta, singurele lucruri puse in evidenta sunt reclamele de la Nutline, luminile de la Bamboo si dicoteca Tineretului si altele de genul..

Comments:

There are 1 comments for Litoralul romanesc