Lacul Rosu - Cheile Bicazului

Posted by Maya.and... | Labels: , , | Posted On miercuri, 10 iunie 2009 at 00:24

Weekendu` acesta am facut un traseu pe Cheile Bicazului- Piatra Neamt si m-am intors prin Bacau-Onesti-Brasov(home). Peisajele sunt impresionante, de aceea am sa postez cateva poze ca sa vedeti ca merita sa faceti acest traseu.


Pozele de sus sunt facute la Lacul Rosu. Frumosa locatie...In a doua poza m-am fotografiat cu rata :)). Erau cateva rate salbatice in zona..cam satule am observat, am vrut sa le dau paine dar nici macar nu se clinteau...Poate incercati si voi si poate vin la voi :). In zona de poti plimba cu barca, nu m-am uitat cat costa :(...dar nu cred ca e asa scump.



Cheile Bicazului au fost formate de raul Bicaz si fac legatura intre Transilvania şi Moldova.
Am vazut si alte chei din Romania, dar astea mi s-au parut cele mai extraordinare.
In zona poti face alpinism, drumetii pe muntii, cum ar fi in Muntii Hasmas.


Locatie vizitata in data de: 7.06.2009

Comments:

There are 0 comments for Lacul Rosu - Cheile Bicazului