Rezervatia Bucegi

Posted by Maya.and... | Labels: | Posted On sâmbătă, 13 iunie 2009 at 22:45

Masivul Bucegi, cu o suprafata de circa 300 kmp, se afla la extremitatea estica a Carpatilor Meridionali, desfasurandu-se intre Valea Prahovei la est si culoarul Branului la vest.
Aveti ce drumetii face si de urcat daca va incumetati sa urcati M-tii Bucegii.
Eu am luat telecabina din Busteni, intr-adevar, tre` sa te inarmezi cu rabdare....cu multa rabdare pana iti vine randu` la telecabina.Dar merita...
Aici se vede o imagine din telecabina.


In Bucegi exista anumite curiozitati ale naturii, formatiuni calcaroase despre care nu se stie exact daca sunt numai opera naturii (vanturi, ploi, eroziune) sau si a omului. Este vorba despre “Sfinx” si “Babe”.
Sfinxul se gaseste la 2216 metri altitudine si seamana cu un chip omenesc.


Nu departe de Sfinx se gasesc si Babele, formate si ele prin actiunea apei si a vantului; dar nu se stie daca nu a intervenit si omul la formarea lor.



De la Babele se poate pleca spre Cruce de pe Caraiman, ceea ce am facut si noi. Aceasta a fost inaltata intre anii 1926 si 1928 in memoria eroilor din primul razboi mondial si masoara 33 de metri, fiind vizibila de la mare distanta.
Noi am ajuns in vreo 40 de minute, deci nu ar fi mult de mers, dar noi am si mers repede.





La intoarcere, chiar cand asteptam sa luam telecabina pentru Busteni, a venit ploaia..asa ca am avut noroc sa prindem numai vreme buna pe munte. Asa ca e bine sa va luati si ceva pentru ploaie la voi.


Am fost aici in data de : 5 august 2008

Comments:

There are 0 comments for Rezervatia Bucegi