Medias

Posted by Maya.and... | Labels: , | Posted On marți, 23 iunie 2009 at 07:35


In weekend am fost la Medias, am zis ca vizitez un alt oras "cetate" al Romaniei.
Pot spune ca am fost profund dezamagita, am ajuns in centrul orasului si intrebam un localnic ce putem vizita in zona, doamna draguta, ne-a raspuns "Nimic, nu aveti nimic de vazut"....
Cum poti spune ca nu ai nimic de vazut in orasul tau...asa ne promovam noi tara?! pai, atunci mi se pare normal sa plecam in Italia, Grecia, Spania, sa vizitam alte tari din moment ce nici noi nu apreciem ce avem.
Pana la urma am vizitat Biserica Evanghelista Sfanta Margareta, nu am poze din interior pentru ca era interzis pozatul, filmatul.
O domnisoara foarte draguta ne-a explicat istoria Bisericii, ne-a raspuns la toate intrebariile noastre...
Pe peretii interiori se pot admira picturi murale executate in sec.XIV-XV.
Altarul Bisericii are trei parti,se presupune ca unele picturi din Biserica au fost facute de un pictor austriac deoarece in una dintre picturi apare Viena.
Imi pare rau ca nu am putut fotografia,era superba Biserica. Nu stiu de ce nu e voie sa filmezi/fotografiezi in Biserica. Cine a mai hotarat si asta?!?!?


Se spune ca in aceasta Cetate-Biserica a fost intemnitat Vlad Tepes, dar inchisoarea nu se poate vizita....De ce oare?! Ar fi fost interesant de vazut o inchisoare medievala..


In fine...de aici am plecat sa mancam pentru ca nu mai era cam nimic de vizitat, si se pare ca a urmat o alta "aventura". Am cautat timp de o ora un restaurant sa mancam, tinand cont ca era duminica, frumos afara..groaznic.

Ultima poza.....hmm..interesanta, nu? Chiar ma gandeam cu ce sa-mi asortez viitoarea masina(not)..sau blugii....


Oras vizitat in data de 21.06.2009

Comments:

There are 0 comments for Medias