Vulcanii Noroiosi - Paclele Mari

Posted by Maya.and... | Labels: , | Posted On luni, 15 iunie 2009 at 23:35

Despre Vulcanii Noroiosi de la Berca, judetul Buzau.
Vulcanii noroiosi sunt rezervatie naturala de tip geologic care se intinde pe cca. 30 ha. Sunt localizati în Subcarpatii de Curbura , in localitatea Berca.
Se formeaza datorita eruptiilor de gaze din pamant, care antreneza spre suprafata namol si apa.
In zona sunt cunoscuti sub denumirea de pacle, vulcanii noroiosi au aceiasi structura ca si vulcanii adevarati, in interiorul lor avand loc procese similare.
Prima data cand cand am fost la Vulcanii noroiosi am plecat din Focsani si a doua oara am plecat din Brasov. Intr-adevar drumul la Vulcani pe Intorsura Buzaului este foarte frumos si merita facut. Multe serpentine....


Vulcanii noroiosi:


Zona e superba, te simti ca in desert ..dar in jurul tau e verdeata...si e o liniste in zona..

Paclele mari se afla la vreo distanta de de 2-4 km de Vulcani noroiosi, acelas fenomen se intampla si aici. Diferenta e ca la Vulcani noroiosi exista o mica taxa, cu reducere pentru studenti, etc. iar la Pacle nu se plateste nimic.



Vulcanii noroiosi i-am vizitat in data de : 15.07.2008
Paclele mari le-am vazut in data de: 12.09.2008

Comments:

There are 0 comments for Vulcanii Noroiosi - Paclele Mari